den röda lilla stugan

sitter med katten i knät, katten som varit på äventyr i 9 dagar, hon är mer gosig än vanligt och vill inte riktigt lämna mitt knä. vill helst inte att jag ska sitta vid internet heller utan sätter sig mer eller mindre på datorn så jag inte ser någonting annat än henne, gos! nu har jag dock hår över hela mig, jag har blivit en katt själv!
men jag kan tänka mig att sitta här länge till med värme i knät, ute är det bara kallt och grått, buh. men förr eller senare måste jag ut i de gåra för vi ska åka in till stan och leka i lekparken, tydligen skall det bli sol men jag tvivlar på de! har jag riktigt tur så blir det solsken och sällskap av min kära sambo till lekparken!
dags att borsta bort katten jag blivit av allt hår, måste parkera om pricken sen springa in i värmen igen och göra kaffe så man vaknar till lite mer. puss





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?