Augusti !?

haha jag börjar ofta min inlägg med att tiden går så fort och ännu en gång är startfrasen här, oj vad tiden går snabbt! redan augusti och jag har bara två veckor kvar på jobbet, fast jobbet är prefekt och inte så slitsamt (fast ibland är det faktiskt det) så vill jag vara lite ledig och inte göra någonting alls! jag vill ha tid att åka hem till mamma och dalarna, men snart så :) 

i helgen har jag varit i Stockholm hem till Pilla där även bästa brudarna var! vi skulle fira mig och Elin som hade fyllt, det firades med god mat och utgång. det var väldigt trevligt, men det är alltid som bäst på förfesten så utgången var ingen större hit för min del! bilder kommer inom kort (psst! Elin skicka över lite bilder från kvällen till mig;)

idag, söndag kom jag hem runt två och då åkte vi och stor handlade och sen kom Matilda, Gustav och Micke förbi på fika, väldigt trevligt, tack för att ni kom! nu ska jag snart leta på kudden för att sova tungt, mina ögon är väldigt tunga.. ZzzZZz. Anton stack precis iväg och jobba, han jobbar natt så jag får hela sängen för mig själv haha, niiice! 

god natt!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?