vart tog solen vägen?

å dagen började så bra med solsken, men nu har den försvunnit lagom tills jag ska jobba, jag hade ju hoppats på att vistas ute hela eftermiddagen i solen och sola mitt tryne men ICKE! nu får man tänka om och försöka hitta på något annat och göra på jobbet. men det är smällar man får ta helt enkelt! 
i morse fram till lunch satt jag och Ida med vår tenta och det går framåt, känns så bra :) vi har verkligen slitit på vårat påsklov, haha. så jag hoppas den snart blir klar så vi slipper den och kan fokusera sig på nästa ... 

imorgon blir det inget plugg, vi tog ledigt och bjöd in oss till Bea och barnen på en fika :) efter de ska jag hämta pojkarna i Sala, får se vad vi hittar på i helgen, hoppas vädret är bra så man kan vara ute och hitta på något skoj :)
nej, dags och ta pricken och styra mot jobbet, cya!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?