min fredag

igår var det fredag och jag trodde först det skulle blir en ensam kväll framför tv:n eftersom Anton är kvar i Skinnskatteberg hela helgen. men så kom det ett fint sms från fina Matilda och ville umgås! vilken lycka:) fina Nikita kom även över, så det blev pizza, vin, glass och tv-spel (& nej inte pizza och vin ihop!) det var verkligen en helt mysig kväll, med dom bästa tjejerna :) 

idag fick jag äntligen sovmorgon och det var välbehövligt. men lyckan över den sovmorgonen varade inte länge, hade fått resultatet på salstentan jag skrev för drygt två veckor sen.. och jag fick u :( fast jag var beredd på de, blir man ändå så besviken!! men det är som det är, bara och ta nya tag och skriva om skiten. 






- tack igen fina Nikita för blommorna <3 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?