trött

sitter här och glor på "vakna med the vocie" och väntar på att få åka till skolan. gör ofta samma misstag och går upp tidigare än vad jag behövde, så tröttsamt. idag är det föreläsning för oss studenter, så ingen praktik idag. 
men jag känner mig inte alls pigg, började redan igår kväll.. känns som om jag har en sten i bröstet, huvudet värker, hostar sönder halsen lite lätt och är allmänt trött! så får se hur det blir under dagen.. 

å shit, igår kom första avsnittet av the hills ut på mtv.com.. du får tycka att jag är helt rubbad men jag gillar det skarpt :) blev så till mig och skickade direkt en kommentar till fina Elin som är lika galen i det som jag :) 
men man blir ju så deprimerad av att se Heidi Montag som ser ut som jag vet inte vad  ..


jag kunde inte låta blir och lägga upp bilden när hon har bikini... det är ju inte snyggt, så tragiskt! 






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?