söndag!

min fredag, 
slutade tidigt på praktiken inte helt fel en fredag :) tog tag i mitt grusiga hem när jag kom hem och disken. 
resten av dagen och kvällen blev lugn och skön. bakade lite kokosmums & myste framför filmen som vi började titta på tidigare veckan men han aldrig se klart, och jag rekommenderar den! den hette, "The Curious Case of Benjamin Button"

min lördag, 
började tidigt med att baka nya speciella brownies för idag var det kalas för en hel del, närmare bestämt för Alexandra, Jerry, Milla och Spencer :) alla fyllde år tidigare i veckan och Spencer idag så vi firade alla samma dag. 
på kvällen åt vi pizza och kollade på den nyaste beck filmen.

min söndag,
som vanligt på söndagarna var det dags för storhandling., men vi smet även in på IKEA och kikade på ett nytt matbord och ett nytt ute bord som vi köpte denna gång. när vi kom hem tog vi tag i balkongen och dom äckliga blomlådorna .. nu är dom tomma och väntar på att nya blommor ska planteras :) vi skrubbade även golvet och nu är det finfint där ute :) nu vill jag bara fixa alla krukor och blomlådor så det blir fint och grönt och lite färgglatt men det får vänta lite till, men snart så :) nu på eftermiddagen ska jag iväg och titta på Anton när han ska spela match, heja heja! och sen måste jag även plugga innan dagen är slut...





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?