det går så fort!

redan torsdag, imorgon är det fredag och MIN namnsdag. jag bryr mig nästan aldrig om namnsdagar men när det kommer till min egen är de andra bullar, vilket jäkla ego jag är, haha!

imorgon är det lång dag på praktiken och det lutar åt att det kommer regna, och det gillas INTE. imorgon kväll är jag ensam eftersom Anton är i skinnskatteberg denna helg, så det blir chips och slapp för mig själv. på lördag ska jag till hedemora på klassträff, ska träffa några gamla klasskamrater från första klass :) kommer bli kul och träffa dem, spännande och se vad alla pysslar med nu och så.. :) efter klassträffen bär det av mot mamma och barnen.

psst, på lördag är det en speciell dag, min älskade kompis Elin fyller 24år!!! <3<3


Slagsmålsfisken

haha nu vart ja nyfiken..vilka träffade du på klassträffen? :P



URL: http://fightingfish.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?