bara en ynka dag kvar,

oj redan onsdag, jag hinner verkligen inte med tiden.. vart tar den vägen? nyss var det fem veckor på praktiken, nu är det bara en ynka dag kvar, det går läskigt fort! imorgon är det någon föreläsningsdag för alla studenter, återstå att se hur det blir och är. 

idag har jag inte gjort så mycket, somnade när jag kom hem från praktiken var så trött så jag kunde inte hålla mig vaken. idag hade jag och min handledare samtal om min tid, och det var bara fina och bra saker jag fick höra så det känns bra, naturligtvis fanns det saker att jobba på men det var vi båda överens om :)
nu måste jag skriva klart min logg som ska in på tisdag, har tre sidor kvar att läsa och vetetusan hur jag ska utfylla dom .. men det löser sig nog. 


förresten, bloggen har bytt om så syns den gamla designen fortfarande, tryck F5 så kommer den nya klädseln :)


Elin

Gaaah!! Såg det nya avsnittet av The hills. ojojoj, det är för mycket att smälta för min lilla hjärna :P alla är helt plötsligt kompisar igen, what? Och heidi då, jösses så hon ser ut! Det gör ont i mitt hjärta när jag ser henne... och spencers utbrott som vi kommer få se under säsongen då!!! ujuj, DRAMA :) kommer bli en grym säsong tror jag! Puss min söta vän <3 saknar dig!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?