yes!

idag har jag varit ledig från skolan. så jag passade på att åka ner på stan och leta på halsduk och vantar och hittade äntligen en perfekt halsduk och vantar. efter jag varit nere på stan åkte jag hem till Matilda som bjöd på ny bakade bullar, så gott så gott! tack raring för fikat och en trevlig pratstund, gillar att umgås med dig! när jag kom hem från Matilda, fick jag ett ryck och började plocka här hemma, dammsög, diskade och gjorde nyss gjorde jag mat.  jag har även läst tills i morgon, så jag är nöjd med min eftermiddag, jag kan kolla på idol med gott samvete :P


yey, på fredag ska jag åka hem till hedemora och mamma. ska bli kul att komma hem, och träffa familjen dock inte pappa som är bortrest men de övriga. ska också passa på att åka hem till systrarna och se hur dom ha de och se hur bygget går hos en av dom :) spännande! 

nu ska jag göra mig en kopp te och se om det finns något att titta på!
ha en bra kväll <3





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?