vilken jävla dag ...

igår var det en lite klassfest hemma hos Sara, det var väldigt trevligt. och de sjukaste var att den nya tjejen i klassen har jag lekt med när jag var liten, men jag minns henne inte, så konstigt. hon har varit hemma hos mig flera gången i nås och lekt mycket med mig och Jessica, så sjukt men väldigt kul :) Kvällen annars var mycket bra, gick ut på BMB och dansade lite och köpte en äcklig P2, ett stort misstag om man ser på min dag idag! men jag gick i alla fall hem rätt tidigt igår,.
och min dag idag har jag spenderat i sängen .. ja ni kan väl lista ut resten själv. jag har mått förjävligt och inte kunnat äta eller någonting.. men nu börjar de bli bättre och jag kan sitta upp och dricka. så nyss åkte Anton och köpte lit gott till ikväll, haha! men först ska jag äta riktig mat, ska bli gott för jag är ganska hungrig, vilket inte är så konstigt! 

nu ska jag krama om min älskade och säga dom fina orden,
ha en bra lördag!



tack tjejer för igår, riktigt trevligt!!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?