tillbaka i skolan

ja då var den första dagen på den nya terminen avklarad. började dagen med att, som jag skrev igår, stirrande i garderoben efter att ha haft sönder ett par byxor som jag hade bestämmt mig för, haha! så typsikt mig att göra sånt. väl i skolan så var det upprop och en liten intruduktion om kursen. vi "fick" nya grupper, det känns bra, jag hamnade med Ida, Sussane och Marina, så det kommer funka bra! kursen för övrigt verkar bra och intressant inte för mycket litteratur och annat jobbigt. fast den här terminen kommer bara flyga iväg kommer gå i skolan i ca två månader sen slungas vi ut på praktik resten av terminen/året! 

väldigt skönt att sluta tidigt första dagen, nu ska man bara sätta igång och plugga tills på trosdag då det är seminarium. annars idag vet jag inte hur den ser ut, sitter här och funderar på om jag ska träna eller ej, jag har fortf känning i ljumsken .. vet inte hur jag ska göra?! 

nu ska jag ta tag i min dag innan den är borta.
ha en bra dag! pusshej




min skoloutfit! (såklart mina nya skor + jacka)


bella

hej på dig! trevligt att du skaffat en blogg, så mna kan hålla sig lite updaterad...!!

ses vi til jul eller? ;)

kram



URL:


PatriciA

BELLA, trevligt och veta att du läser och håller lite koll på mig :) haha, innan jul hoppas jag att vi ses! jag och Anton ska försöka komma så snart de är möjligt och hälsa på er alla , saknar er!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?