This is How We Party

god morgon, jag ligger fortfarande kvar i sängen och glor, lite små trött men ska snart kliva upp och få i mig lite frukost. kvällen igår var lyckad och trevlig:)
kvällen började med att jag kom till matilda och vi gjorde tacos, mums. sen gjorde vi oss iordning och under tiden kom linda och det blev lite singstar, ost och kex, massa musik och dans, när linda sen drog hem blev det lite kortspel och spela gamla godingar! efter ha lyssnar klart på godingarna, tog vi cyklarna och trampade ner på stan och till BMB där nikita hängde :) fett med folk var det och jävligt varmt, men det var riktigt kul, tack tjejer <3 (bilder från kvällen kommer upp under dagen!)

idag lördag, kommer inte många knop bli gjorda, ska somsagt snart göra frukost, sen ska jag nog cykla till matilda och hämta mina grejer senn igår, sen ska jag nog bara ta de lungt, slå på film eller så. är ju ensam ända till kvällen :/ när anton kommer hem ikväll blir det mysmysmys och säkert någon film! 


ha en solig och bra lördag!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?