solig tisdag

härligt med sol! imorse var det tungt att komma upp från sängen, ville bara ligga kvar i värmen :) men till sist fick man pallar sig upp för att göra sig redo för en dag i skolan. var där till ca halv två, gjorde klart allt inför torsdag (redovisning) så imorgon behöver vi inte träffas, så då ör man halv ledig imån :) så just nu har jag inte mycket för mig, ska snart ta mig något att äta och senare ska jag iväg på träning, ska bli skönt att träna igen och imorgon har vi match, heja oss! :) 

jo förresten, har glömt att berätta att vi sålt den röde, helt otroligt :) gick på en dag, skönt att bli av med den, eller mest skönt för pappa (eftersom de var där den stod) nu tar den inte plats på gården!  fick mer än vad jag räknat med så det var skönt! nu får vi se ifall det blir nya vinterdäck åt pricken eller utlandsresa, haha! två helt olika saker men behövligt båda två. 


oj, nu fick jag en hungerattack, bäst att äta! haha pusshej!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?