onsdag

ja då var det onsdag igen, veckorna bara rasar iväg! idag är det min lediga dag, och den började tidigt, gick upp runt åtta och satt ett bra tag innan jag vaknade på riktigt :) men shit vad man hinner grejer när man är uppe med tuppen, har hunnit med att städa lägenheten och diskat, var klar till lunch så då blev det nudlar och 7th heaven och kom genast på att jag saknar matilda men är så glad att vi ses på fredag!
nu efter mitt ryck här hemma sitter jag nu i soffan och glor på ellen och skrattar för mig själv. väntar mest på att kl ska bli fem, för då bär det av mot surahammar och match! men funderar på att baka lite när jag ändå bara sitter här och har inget annat för mig.. hm. blir nog så!

vad gör ni annars en dag som denna?

ska leta fram kakboken och se vad man ska baka. bilder kommer isf imorgon.
pusshej!


matilda

OCH JAG SAKNAR DIG!



URL: http://yournewbff.blogg.se/


Nikita

Gud va duktig du är. Jag var också ledig igår och jag gjorde typ en bråkdel av det du gjorde. Jag låg på soffan och glodde nästan hela dagen. Men ibland måste man få vara lite lat, jag hoppas att det inte bara är jag som är det.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?