nedrans!

det blev en kort dag i skolan idag med, skönt! det var behövligt för mig del, för jag skulle inte palla hela dagen. när jag när jag hade plattat håret färdigt imorse och skulle da ut sladden ur väggen, så typ small det bara till i ryggen och jag kunde knappt andas. fick lov att lägga mig på sängen för att de gjorde så ont! så idag tog jag bilen till skolan för jag skulle ina kunna cykla och gå det var de inte tal om, och idag har vi match så det blir nog inget med de, gör de ont när jag går vill jag inte ens försöka springa på en match, så det var bara att meddela att jag inte kunde, känns så dumt men vad ska jag göra? :S jag hade verkligen sett fram emot att spela match igen eftersom jag inte har kunnat spela tidigare pga ljumsken,. blir så ledsen att de hela tiden ska drabba mig. blä! så jag får heja på tjejerna brevid planen idag!


annars idag blir det inte många knop gjorda, blir mest att försöka göra ryggen bättre och plugga lite och förbededa sig inför imorgon. då ska jag nämligen till min praktik och göra ett uppgift, ser fram emot att träffa erika (min handledare) och barnen igen :) direkt efter jag varit där blire att tokköra hem och sen vidare till hedemora och pappa. och sen hämta killarna, längtar faktiskt efter dom, nu var det länge sen! så helgen kommer nog mest bestå av lördagsgodis, lek i parken och toys"r"us! 

pusshej

(för övrigt, hämtade anton pricken(nya bilen) imorse! så nu är den på hemma plan, snart står den på parkeringen , iiiih!)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?