min måndag ...

.. började tidigt imorse strax innan åtta (duktiga jag) åt frukost, och sen satte igång med tentan. den verkade svårare än jag trott så här sitter jag och kliar mig i huvudet var och varannan minut, suck! men jag måste säga att jag jobbat på bra, jag har fått ihop två sidor så de känns bra, spciellt när jag snart ska åka och jobba och sen direkt till träningen .. så jag kommer komma hem runt åtta och då blir det inget pluggande, utan mat och lite tv sen sova! 

imorgon blir det nya tag och plugga mera. förhoppningsvis blir det en lunch med tjejerna någongång i veckan! 
igår hade vi match, och det gick helt okej.. det blev 4-2 så för att vara oss är det riktigt bra! och jag gjorde en assist, jag är så jävla nöjd, haha! :) så mycket bra jobb igår aros sk! 


nu måste jag packa träningsväskan och dra iväg till jobbet, 
ha en bra dag! PUSSHEJ


plugg plugg plugg !


matilda

du är duktig du! både på fotboll och plugg! <3



URL: http://yournewbff.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?