ledig som egentligen heter pluggdag.

idag är det ingen skola, vi går bara två dar i veckan, eller egentligen ska man väl inte kalla de en ledig dag, meningen att man ska plugga, men de gjorde jag igår kväll så det känns okej. idag har jga jobbat och jag var inte alls pepp för de, blä. men jag klarade av denna dag också. innan jobbet åkte jag med matilda och shoppade lite på hälla, min "chef" ringde såklart och frågade om jag kunde komma tidigare men de kunde jag inte, hade precis kommit till hälla och jag åkte med matilda, så det gick ju inte, så självklart ska hon få mig att få dåligt samvete att jag inte kunde komma tidigare, hon drar upp en massa som inte har ett skit med mig att göra och saker jag inte kan göra ett skit åt, så jag blev så jävla irriterad och kännde mig så misspepp på att åka dit menmen. 

snart ska jag och anton åka och stor handla vi har ingenting hemma, så nu är det dax att fylla upp förråden!
ska även bjuda han på thai för han är min ängel och stöttar mig och tycker om mig fast jag är en skit ibland. det var sån dag igår, jag var ledsen, totalt nere och ahde inte lust med någonting alls! kännde mig så blä! men så har jag honom, utan han skulle jag inte klara av dessa dagar, tack älskling för att du finns <3
nu ska jag slänga ihop en handlalista och sen sticka iväg!

min shopping!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?