lagomt

bra dag i skolan, hade en förläsning fram till tolv, och sen diskussion med gruppen sen gick vi hem :) just nu läser vi om genus och det är så intressant, så denna termin kommer nog bara flyga iväg. denna period kan vi även skriva en tenta ihop med någon och jag och Ida bestämde oss att skriva den tillsammans och ser verkligen fram emot de :) 
när jag kom hem plockade jag ihop lite skit och kläder som låg överallt, sen spelade jag lite, kan inte slita mig! och nu sitter jag här och kollar på top model och dricker te! 

resten av dagen måste jag försöka plugga lite och pyssla lite här hemma. är ensam fram till 9 ikväll, inte kul, men jag sysselsätter mig med saker som måste fixas här hemma, haha! ikväll är det också träning, men eftersom den hela tiden ställs in, vete tusan om jag är så sugen, men men får se hur de blir. jag ska också försöka ta mig till ica för att köpa hårfärg eller så blir det en aktivitet imorgon, :p


nu ska jag njuta av mitt te och kolla vidare på top model. pussehej!


matilda

aw, du skulle sagt till mig att du var home alone så kunde jag våldgästat! gör ni något särskilt imorgon? tänkte baka lite kanelbullar så ni får gärna titta förbi och fika lite om ni vill :) puss tuss!



URL: http://yournewbff.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?