helg!

då var det fredag igen, känns härligt! idag blir det en stressig dag, kommer flänga runt överallt. vakande för drygt en timme sen (08.00) har ätit frukost och fixat på intervju frågorna, ska intervjua min handledare på min praktik idag, och nu sitter jag och kollar på tv. ska snart börja göra mig iordning. mitt flängade börjar med att åka till bäckby och praktiken.. vara där till drygt 12.00 och sedan snabbt hem, slänga i min lunch, sen ska vi åka till hedemora och lämna opeln. (jag ska köra den nya hem) iih, är lite nervös men kommer nog gå bra :) 
väl i hedemora ska vi åka ut till pappa och fixa till bilen lite och sedan slänga ut den på blocket, intresserad någon? ;) efter vi piffat till opeln, drar vi vidare ut till mamma och hämtar pojkarna för att sedan styra hem till västerås igen! känns som att min fredag kommer spenderas mesta dels i bilen. men sånt ät livet en dag som denna. 

ja det är min fredag i stora drag, hur ser din fredag ut? 
pusshej


matilda

aw, hoppas din rygg mår bättre nu och att det går bra att köra pricken (det är ok att varva motorn i början) och att pojkarna är glada. puss puss



URL: http://yournewbff.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?