hej soliga söndag.

idag är det söndag och imorgon börjar en ny vecka, det går så himla fort, helt otroligt. nästa vecka har vi tentavecka så jag vet vad jag ska göra, plugga! men ska även klämma in en fika/lunch med bea och lilla felix, marie och kanske ida, hela gänget :) jag ska också klämma in två jobbdagar denna vecka också plus träningar, shit. hur ska jag hinna? var lite mer än vad jag tänkt, haha!

men idag söndag ska vi spela match kl 17.00, heja oss! imorse ringde även lynn och undra om hon fick komma och hälsa på, och såklart får hon de! så nu är hon på väg hit och spencer med såklart, iiih så kul! :) 



systerbella, jag har förresten inte glömt bort albin´s present! den är på gång, jag och anton pratar om att åka hemmåt, inte nu på lördag men nästa, den 2okt. hoppas ni är hemma då! tänkte att albin också kunde få sin present, eller rättare sagt presenter :) 


pusshej!







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?