fredag!!

då var det äntligen fredag, känner mig på gott humör, trots att anton inte kunde vara tyst imorse när han skulle till skolan, känns som att denna dag kommer bli bra. jag klev änndå upp tidigt för att vara en ledig fredag, blev runt 9 och jag har hunnit med mycket senn dess, ätit frukost, plockat ordning och pluggat ett kapitel, känner mig nöjd med de jag hunnit med hittils :) och inte nog med det, ikväll är jag och anton bortbjudna hem till matilda och micke, vi ska göra pizza och kolla på skräckfilm, kommer bli mys! innan dess ska jag väl plugga lite till och bara ta det lungt! 

annars i helgen vet jag inte riktigt vad som händer. eller anton har match imorgon så det blir nog att heja på han :) vi ska nog också åka och kolla på bil, lite överallt! vad ska DU göra i helgen? :)

förresten, jag tror de spökar här hemma. nyss när jag satt och läste i soffan, slogs helt plötsligt radion igång, hoppade säkert sju meter upp i luften, hah! men lite konstigt och läbbigt är det! 



matilda, nikita och linda,
tack för en kul kväll igår med en massa skratt och grisläten <3


Elin

jaop, jag åker hemåt idag.. stannar tills på måndag för jag har läkartid då! Så hör av dig om du har vägarna förbi :) Puss vännen!



URL:


matilda

aow! tack själv! <3<3<3



URL: http://yournewbff.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?