dum torsdag.

idag lämnade jag in tentan på skolan, känns skönt att fått iväg den och jag känner mig nöjd. så håll tummarna för bra kommentarer och bra ett betyg (dröjer dock 15arbetsdagar innan den domen kommer).

min dag annars idag har varit inte alls nå bra. har varit nere, ledsen, lättirriterad och arg. jag vet inte vad de är, men jag hatar såna här dagar, och ännu argare blir jag när det går ut över Anton och att han får stå ut med mig i detta tillstånd. BLÄBLÄ!  men jag vet jag vet inte heller hur jag ska skulle klara mig vidare om inte Anton fanns vid min sida, all kärlek åt dig Anton <3 det blev ingen tränig för mig idag heller, kände inte för de och det var bara blä... tog en promenad istället och pratade med mamma under tiden, å vad jag saknar henne! så jag känner mig lite gladare nu när jag fått prata med henne och att Anton lyssnar och kramar om mig. 

och nu ikväll åkte Anton iväg och träna och här sitter jag. har fundering på att gå till ICA haga och köpa en massa frukt och göra fruktsallad och överraska Anton med. så får det bli!


förresten, igår hade vi besök av Matilda, mycket mysigt! hon klippte mig också, så skönt att bli av med lite längd och de som var slitigt. tack älskade vän, jag är så nöjd <3 

tack för mig, pusshej!


matilda

å gullunge! du vet att du kan ringa mig om det är något du vill prata om eller bara för att prata om något annat. jag är glad att jag fick komma hem till er igår, det var jättemysigt! puss på dig!!!



URL: http://yournewbff.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?