det gick

idag hade vi redovisning i skolan och det gick bra, men nu är jag trött som sjutton, kan vara för att vi gick upp 07.00 för att tvätta! helt galet, men har man inget att ha på sig så är det ett måste, haha! om cirka en haltimme [18.30] ska jag ta den röde och ta mig till träningen :) å kväll är det idol, ser fram emot de, fast kommer dock se den sista haltimmen pga träning, men ikväll är det bara inte idolpremiär utan andra avenyn med! har mer sett fram emot andra avenyn än idol, har du inte sett andra avenyn, börja se! :)

han har inte ringt om bilen än så vi går fortf fram och tillbaka i lägenheten och väntar och väntar på att få hämta den! men förhoppningsvis ringer han imån eller iaf den här veckan! 

en liten parentes, 
elin hedkvist:), jag saknar dig såå mycket, du så duktig som kämpar på nere i gbg, med alla krångliga ämnen och formler, kämpa på, gumman. du är så duktig så! hoppas vi ses snart. 



pusshej


Elin

åhh tack vännen för alla uppmuntrande ord! Det värmer, och det hjälper mig <3 Du är en underbar vän, puss!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?