ajaj!

nyss hemkommen från träningen, var 5 stycken på träningen mindre kul men de kanske var lika bra, blev en lugn träning.. eftersom det är sista matchen på söndag och några av oss är skadade måste vi ta de lite lungt .. spelade för övrigt match igår och det gick inte bra alls (tänker inte äns skriva hur mycket det blev), men inte så kontsigt eftersom några skadade, sjuka och vi hade inte våran riktiga målvakt, vi fick lov att ha en utespelare ... och jag fick såklart skit ont i ben och ljumske .. och nu går jag som att jag har bajsat på mig , gör så förbannat ont! får se hur det kommer gå på söndag, men får bita ihop och köra fullt sista matchen!

imorgon är det fredag, yää. de betyder jobb och fest med mina brudar, å vad jag saknar er :)
och nikita, kul att se dig här på bloggen ;) 


nu måste jag ringa matilda och tjata lite.
pusshej!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?