å vad skönt!

hemtentan är klar och är redo för inlämning, helt otroligt bra! 

men nu är jag helt slut, jag skulle kunna somna här och nu, jag vet inte vad de beror på. jag ska snart iväg och träna, känns sådär eftersom jag har ont och är svintrött, men jag måste träna! å vädret lockar ju inte dessvärre, inte heller, usch ser att vara snorkallt ute, brrrr. men det är bara att bita ihop :) haha förresten, jag har börjat sova med fotbollsstrumpor eftersom jag har så ont i benhinnorna, känns sjukt men är fan bra. sov med de dagen innan matchen och de blev fan bättre, så nu vet ni, har ni ont i benhinnorna, på med fotbollsstrumpor och sov gott :)  

eftersom jag nu är klar med min tenta vet jag inte riktigt vad jag ska göra. tycker inte om dagar utan aktivitet, jag vet precis vart jag hamnar... framför tv:n eller framför datorn, såå trist (ibland)! fast jag skulle behöva komma ner på stan och köpa kort, gå på apoteket och systemet och köpa en liten present till Josefine, så det kanske blir city imorgon, ska försöka flörta med mig Anton, men nog omöjligt eftersom han med sitter här hemma med en tenta :/


ha en bra tisdag!
ps. Elin Hedkvist - jag saknar dig! när kommer du hem igen? <3





Elin

Auuh, jag saknar dig med! Jag vet faktiskt inte när jag kommer hemåt nästa gång... Får bli när det passar bäst med skolan, har tenta nästa vecka, sen vet jag inte riktigt hur nästa period ser ut. Annars får du komma ner och hälsa på :D Puss!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?