vilken härlig dag!

började dagen med att bokstavligen hoppa ur sängen och sprang till datorn.. fort in på malien och där fanns resultatet, jag fick godkänt!! det känns väldigt skönt och bra, nu är det bara att hoppas på nästa tenta :) 
snart ska jag åka till skolan och hämta ut min tenta och sen vidare till frikis. blir ett medel pass trotts att jag fortfarande är sjuk, men jag vill inte sitta hemma och uggla. efter passet måste jag handla och idag ska jag nog även baka bullar, får se hur jag känner mig efter träningen, haha. sen måste jag även städa lite, killarna kommer i helgen och lite fint måste de ju vara i alla fall, trotts det kommer se ut som ett bombnedslag efter deras ankomst :) 
imorgon är det skola igen och redovisning, en annorlunda sådan .. men det kommer nog gå bra, börjar bli van och jag är inte lika "rädd" för de. man är så illa tvungen att "gilla" de eftersom det är mycket redovisningar inför klassen,
man kan inte tro att jag står där framme och babblar på om man ser tillbaka på högstadiet/gymnasiet, Elin du om någon vet hur jag kände inför sånna tillfällen :) 

hm. efter träningen hoppas jag även på att de nya the hills avsnittet kommit upp, låter ju desperat, men är typ så :)
då gör det min dag ännu bättre, haha! 

nu måste jag rusa, hämta tentan sen friskis, ha en bra dag pusshejdå.

ps. den bästa låten just nu, å så bra!

Jay-Z - Empire State of Mind (feat Alicia Keys)



Elin

Jag vet precis hur du kände, jag kände likadant ;) Är stolt över dig att du genomför det och inte tycker det är lika hemskt längre! Jag har inte riktigt kommit över det än.. har en ny muntlig redovisning snart... men det ska nog fasen gå bra :)Det är som sagt bara att gilla läget, för man måste ju göra det. Och man blir starkare av det också! Puss <3



URL:


matilda

grattis!! vad skönt att du blev godkänd! men jag tycker verkligen inte du ska träna om du är sjuk, det är faktiskt l i v s f a r l i g t, alltså på riktigt. det var så bruce lee dog... puss på dig min sötnos!



URL: http://yournewbff.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?