usch!

god morgon, (läs 08.00) vakande jag av att Anton sa hejdå för att han skulle åka till skolan, jag kunde då bara öppna ett öga de ena ögat var igenmurat ..  å det visade sig vara en ögoninflammation , jag blir så trött! och inte nog med de har jag blivit förkyld igen och halsont,. efter långpromenaden igår med tjejerna slog det  bara till när jag kom hem, kände mig konstig och hade lite ont i halsen .. inge kul alls! så det blig nog varken träning eller jobb för mig idag, tröttsamt. 

igår var jag ner på stan med kära M och kikade runt, försökte klura ut vad jag ska klä ut mig till på fredag, men hittade inget bra, så det blev min reservplan, jag ska klä ut mig till Sandy i Grease:) bilder kommer givetvis ut på bloggen under helgen. hehe


i lördags beställde vi en fatboy fast mindre som jag skrev tidigare, igår ringde nordik sa att den redan kommit :)
så vi åkte direkt dit efter jag kommit hem från stan, vi åkte även till ikea en snabbis och köpte ett nytt soffbord på hjul.. så någon som vill ha vårat förra soffbord, ganska stort sådant. hojta till isf, annars åker den till tippen :P

så här är våran nya nya fatboy (som inte är speciellt liten) och vårat nya soffbord :) 



matilda

haha vilken rolig bild på anton! fint ser det ut i vardagsrummet iaf! hoppas du blir frisk till helgen. eller... du MÅSTE bli det!!!



URL: http://yournewbff.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?