udda

haha här sitter jag och älskade med varsin dator och lyssnar på spotify var för sig :) det nog roligt ut, vi är lite udda ibland men oj, vad jag älskar mannen bredvid mig <3 

idag var det en kort dag i skolan. gjorde klart allt inför redovisningen NÄSTA torsdag .. så sjukt lite vi har i skolan just nu. men den tiden vi har går åt till tentan, men vi är snart klara att lämna in den och den ska in den 26e så vi är ute i god tid, så skönt att det gått så smidigt och fort :) efter skolan blir drog jag ut på en lång promenad i solen, det var skönt men lite halt på sina platser så de gällde att hålla koll :) funderar även på att ta ett pass på frikis senare i eftermiddag, men får se hur det blir. ikväll blir det tv.n och lyxfällan, haha gillar de vet inte varför men har fastnat för de! vad som händer annars idag får tiden utvisa,. eller ska nog gå till hemköp och kolla om dom fått mitt paket från CDON... jävla pisspottor ger mig inte mitt paket fast det skickats för en vecka sen .. slår vad om att det ligger hos hemköp men dom verkar inte fatta att dom ska skicka en avi till mig och berättar att de ligger där , gah blir så irriterad, det kanske märks (?) så ska bli intressant och se hur mötet med hemköp blir , haha. återkommer med de!

pusshej!
______________________________________________________________
upd.
mötet gick lugnt till på hemköp, fick mitt paket så nu slipper jag mejla cdon vardag och fråga :)
nu kan vi spela och vara glada. då vet ni hur det gick. nu ska jag titta på "halv åtta hos mig" .. å så bra! hejdå






matilda

fint att du fått grejerna! nästa vecka ses vi något vaaa????



URL: http://yournewbff.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?