tack för maten, älskling

ja som ni kanske förstår av rubriken så bjöds de nyss på mat och är mätt som en plätt! idag var det skola igen och ännu en intressant föreläsning, sen började jag och Ida smått med tentan, skönt att ha börjat, har varit lite små stressad över den. nu på kvällskvisten har jag också varit och tränat med Matilda, ett hyfsat bra pass men "tanten" gjorde typ samma sak hela tiden .. inte kul men vi tog oss igenom passet i alla fall! så resten av kvällen blir mys i soffan och kl 21, andra avenyn!! :)

jajust, pratade nyss med min pappa som är i Spanien och han hade 32grader.. inte alls avis! :S skulle vara riktigt nice med värme och sol! han skulle ta med sig lite sol hem i en bruk så jag kunde bli lite brun, haha!  


jo förresten, min design här kommer dröja .. försöker få hem photoshop men går ej nå bra. så om du har något som ligger någonstans, kanske du kan ge mig, 'big smile'  så de blir lite ordning här på bloggen.. ser ut som ja.. jag vet inte vad!
cya





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?