rubriklös.

jahapp då var  det en ny vecka. den här veckan måste jag och Ida börja med våran tenta, känner mig lite stressad fast det är ett tag tills den ska in, men men. snart ska jag iväg och träna på frikis med Sara och Ida, skönt att man kan träna såhär tidigt på dagen, egentligen har jag fotbollsträning ikväll men så drygt att vänta tills den och så är det kallt .. men di får se kanske går på den med! jo förresten, jag har ju legat efter med en tenta sen termin 1, så jag har mejlat alla möjliga tanter och gubbar om när nästa tentatillfälle är, men har inte fått svar .. så då skrev jag till våran expedition, och dom menar att jag redan fått slutbetyg på den kursen och att jag inte har någon tenta kvar, haha! så jag skiter i de nu och går vidare, påstår dom att jag inte har något kvar är det så, men ska spara detta mejla och visa ifall de blir problem i framtiden .. så sjukt... men så skönt!  :) 

åter till min måndag, efter träningen idag ska jag äntligen blondera min äckliga utväxt .. sen måste jag plugga!
och ringa min praktik, måste göra en intervju med min handledare .. .
nej nu måste jag gå och packa träningsväskan och dra mig iväg!

ha en bra måndag, kram på er





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?