kall torsdag

brr, svinkallt att cykla till skolan idag, allt som kan värma åkte fram. men väl framme i skolan med allt varmt gjorde en svettig och äcklig, men bättre de än att frysa! idag har vi inte gjort så mycket i skolan, hade en intressant redovisning och sen satt vi i gruppen och diskuterade och tog fram frågor till fältstudien som ska göras nästa vecka. så det blev tidig dag idag mä, så nice! efter skolan vare bara att sätta på sig allt som gjorde en varm igen och dra hemåt! väl hemma läste jag posten och blev arg att inte våra saker från cdon har kommit än, pisspottor, kommer de inte imorgon kommer jag bli arg och ringa och säga ett och annat, haha! efter ha varit arg över de så tog jag tag i skolan för ett kort tag, drog igenom böckerna för att se ifall man kunde få in dom i exan efter de ämne vi valt, men insåg med ledsna ögon att de nog inte går, pisspotta på de med! efter att ha insett de satte jag mig här och drog på spotify och lyssnar på Amanda Jenssen´s nya singel happyland, å så bra! jag glömmer de jag var arg och ledsen på för ett kort tag :) måste även lyssna på John Me - run, som får mig på lite bättre humör.

jo vad händer mer idag?
ska snart titta på the hills på mtv! jag har nog redan sett avsnittet men vad gör de, jag gillar de ju! sen blir att pussa på Anton som för en gångs skull kommer hem tidigt! sen göra mat och ikväll ska jag träffa Matilda och Nikita, så det blir mys <3 jo jag ska också packa färdigt väskan för hemfärden imorgon! det är min dag. hur ser din ut? pusshej!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?