kaffepaus.

ja nu är det kaffepaus, ska snart ta tag i damsugaren och få bort dammet innan pojkarna kommer idag. yes, det är Tintin & Jerryhelg :) men vad ska man hitta på med dom, alltid svårt! blir kanske badhuset det var länge sen och dom älskar ju att bada :) kanske blir en sväng till bowlingbanan med. 

hm. men innan pojkarna kommer måste jag jobba, ska bara jobba två timmar , skönt! det blir en hurtig promenad dit och sen hämtar älsklingen mig, så snällt :) annars idag vet jag inte vad som händer, nästan kväll när jag kommer hem så det blir mat och bolibompa och mys och sen godnatt! 

nu måste jag dricka mitt kaffe, sen lunch sen bege mig till jobbet, ha en bra fredag!
pusshejdå.


ps. idag beställdes det två julklappar till, Matildas och Mammas klara nice! nu är det inte många kvar, jag är verkligen ute i god tid! heja mig!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?