helgen

fredagen:
började med ett besök på hemdals vårdcentral, efteråt drog jag och Anton ner på stan och glodde runt, blev ingen shopping bara en lunch på en pizzeria. kvällen bjöd på en fin middag. förrätt, vitlöksbröd med tzatziki. varmrätt. fläskfilé med klyftpotatis och ugnsbakade grönsaker och bea-sås, det var mumsfilibaba!efterrätt, var meningen en fruktsallad men vi var så mätta så vi sparade den till idag (söndag) men kvällen avslutades med ett glas vin :)

lördagen
:
hämtade Josefine i Sala runt elva, åkte direkt till "toys r us" eftersom hon nyss fyllt hade hon sparat pengar :) sen bar det av hemmåt till hos och så gjorde vi lunch. sen var det tänkt att vi skulle spela bowling men det var fullt och tävling .. så det blev busborgen istället vilket hon tyckte var riktigt kul! :) kvällen bjöd sedan på bio, och den nya filmen "upp" den måste ni se, den var jättebra och kul :) mycket bättre än jag trott, ett måste alltså! 

söndagen och dagens dag:
hann med lite lek i lekparken innan vi skulle lämna Josefine runt ett i Sala och nu sitter jag här. har nyss fixat med tvätten och fixat lite. snart ska jag dammsuga , ja en riktigt söndag med andra ord ... :) hade tänkt att träna idag med, men tror jag hoppas de.. har blivit förkyld och har halsont och känner mig allmänt trött och seg i kroppen.. så jag skjuter de nog tills imorgon om jag inte blir värre. ja så min söndag går åt till tvätten och lite plugg.. men också "ensam mamma söker" ett måste på söndagen! haha :)

ja det var min helg, hoppas ni haft en bra helg! 
nu ska jag återgå till mina sysslor :p pusshejdå!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?