helgen

fredag; började dagen med en promenad i 40min, hem åt frukost och sen lite senare gick jag 40min till och hamnade på jobbet, var där i två timmar och sen kom älsklingen och pojkarna och hämta mig, tack för de! hem åt god mat och bara var, spelade lite kort med killarna och sen var det sängen och lite idol. 

lördag: uppe tidigt och bestämde oss för att åka till badhuset och plaska lite. när vi kom till badhuset och skulle betala parkeringen ropar en man som bodde bredvid badhuset och frågade oss om vi ville ha en hel kasse full med äpplen, riktigt snällt! så nu har vi äpplen en lååång tid framöver :) tack för de snälla man! :) efter badet bar det av mot barnens hus och det blev en liten leksak var, sen iväg mot nodrik och köpte en sittpuff, en stor en, typ som en fatboy fast lite mindre, så den kommer hem till oss om en-två veckor (kommer bild) :) sen in på mataffären och handla mat och såklart lördagsgodis. sen hem igen och kolla på monster vs alien och sen pettson och funids nya film, den var bra! sen hände de inte så mycket mer på lördagen, mat och tv sen sängen. 

söndag: började lagomt trodde jag tills jag kom på att klockan skulle ställas om... tog det väldigt lugnt, spelade tv-spel och tittade på barnprogram sen lunch och innan jag skjutsade hem pojkarna blev det bowling! :) när jag lämnat pojkarna bar det av mot Avesta/Häggebäcken och Elin, iiiiih! hade inte träffat henne på bra många timmar, dagar månader, så det var så kul att se henne igen, kunde ha kramat henne i timmar har saknat henne så! blev fika och prat och hoppande hundar <3 tack för en fin eftermiddag/kväll Elin gumman <3 när det var dags att åka hem åkte jag en väg jag aldrig åkt på och trodde ett kort ögonblick att jag inte skulle hitta hem.., men behövde bara ringa en gång och sen var jag hemma, tur de :) hemma var maten på bordet (gillar sånt) och de blev mys i soffan med "ensam mamma söker" och "Wallander".  


så idag är det måndag och den verkar bli ganska grå! ska snart fixa lite frukost sen åka och handla. idag ska jag också jobba och sen fotbollsträning ikväll, ser fram emot de! mycket mer än så händer inte idag tror jag! ha en bra måndag, pusshejdå!


Elin

auh <3 kunde kramat dig också i timmar! Det var sååå roligt att du ville komma förbi, betydde verkligen jättemycket för mig! Tack vännen! Puss



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?