min helg

fredag,
tränade först med Matilda på frikis, äntligen är man igång med den träningen också! efter träningen åkte jag hem och slängde i mig lunch sen stack jag vidare till Hedemora. på kvällen var jag ensam med barnen för mamma skulle bort, så de blev lilla melodifestivalen som gällde!

lördag,
började dagen tidigt och sjöng för Josefine som fyllde 9år! och eftersom mamma skulle bort idag med och jag fick följa med Tintin på kalas på brandstationen! det var full fart, alla barn bara sprang omkring och skrek och härjade man var skapligt trött efteråt, men de gick bra! direkt efter kalas åkte jag till Säter och hälsade på mina systrar. men någonstans på vägen mellan mina systrar blev de oroligt. min ena syster hade inte fått sms om att jag skulle dyka upp efter jag varit hos Bella så de blev lite liv och mamma åkte till och med ut och letade efter mig, haha! men allt gick bra till sist! väl hemma hos Alexandra bjöds de på hembakad pizza, MUMS! sen blev de tv-spel med max :)

söndag,
idag är det kalas för Josefine, och hon väntar och väntar .. haha otålig flicka :) sen efter kalaset går pricken hem mot Västerås igen och där väntar tvätten som måste fixas mindre kul men men. ja de var min helg i stora drag.
nu ska jag fixa musik till Josefine Ipod! pusshej!


Madde

Hallooo! Tänkte bara kika in & säga hej :) Kul o läsa din blogg, det är bra att vi kan hålla koll på varandra !



URL: http://madelenemorelius.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?