god morgon fredag.

kl är snart 09.00 och här sitter jag tyst som en mus och vågar knappt röra mig .. Anton sover och han måste sova ett bra tag till, för inatt ska han åka polisbil, han ska åka 11timmar!!! sjukt lång tid, men nog jävligt lärorik! han börjar åka kl 16 och går av 04.00 ... så det är ett tag :)

för min del ikväll blir det vin och lips hemma hos Nikita, yey! men innan dess måste jag plugga, träna och så ska jag och Ida åka och göra en intervju som är till våran tenta.. så de är smått fullspäckat på schemat. (vad ska du göra ikväll?)


nej, nu blir det att göra något. typ spela tv-spel .
hejdå!
ps. tack för igår Matilda, så gott och mysigt! ses ikväll!


matilda

tack själv raring! ses ikväll! <3



URL: http://yournewbff.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?