f r e d a g!

yey, nu är det fredag igen, och jag är uppe vid åtta! konstigt eftersom  det är en ledig dag, men så kan de gå. när jag gick upp hade jag fått en fin överraskning av min Anton, han hade bränt skivan jag tjatat om hela veckan, blev så himla glad, tack igen älskling<3

idag ska jag börja träna på friskis, ska bli så skönt att äntligen börja träna där igen:) och efter träningen bär det av hem till Hedemora och mamma! 
å förresten, jag skrev igår om att våra saker från cdon inte hade kommit, det är inte så konstigt. vi gick in och kollad våran order på hemsidan och där hade de inte blivit registrerat när jag hade skrivit in adressen hit, så de har skickats till Hedemora dit pappa & jag bodde förr, så nu vet jag inte hur detta slutar. jag blir så trött! så vi får väl vänta en vecka till på grejerna .... då vet ni!


nu ska jag äta frukost och njuta av fredagsmorgonen!
vad ska ni pyssla med i helgen förresten? pusshej!


Elin

hoho.. DRAMA i the hills och the city! I like ;) tack för dina lyckönskningar innan tentan, de värmde <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?