dagen efter

igår var det maskeradfest hos Linda, det var trevligt! först var vi hemma hos mig och gjorde oss i ordning och käkade och diggade musik :) tack flickor för kvällen! idag har det inte hänt så mycket, gick upp runt tio och tog de lugnt plockade upp lite och la mig framför tv:n .. haha vart annars? ögoninflammationen håller i sig fortfarande, idag har det varit mer irriterande än vanligt, kliar hela tiden och drygar sig .. men jag pallrade mig i alla fall ut på en promenad och till affären , handlade gott till kvällen, min ensamma kväll men ganska skönt ändå, fast självklart saknar jag mitt hjärta men imorgon kommer han hem igen :) jo idag kom även pappa förbi en snabbis, kul att se han! 


bilder från igår kommer upp senare. vi var så snygga <3

ha en bra kväll. pusshejdå. ursäkta för de tråkiga innehållet i detta inlägg men bästa jag kunde komma med just nu :)


bella

trevligt att pappa hitade up till dig, det var värst..;)



URL:


Patricia

BELLA: mjo visst var det, men måste också sägas att han var här i högst 5 min!!! :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?