å irriterande.

har fortfarande ögoninflammation, och inte nog med det så är det i båda ögonen nu. så typiskt! ikväll har Linda halloween-fest och känns ju piss att inte kunna fixa sig så mycket som jag hoppats, men jag kommer vilket fall gå dit, kanske ska ändra min utklädnad istället för att gå som Sandy i grease kanske komma som en stor ögoninflammation.. haha! men kommer bli en lugn kväll, vill inte smitta eller bli ännu sjukare . 

så idag på min lediga fredag ska jag städa hela lägenheten, för innan vi ska till Linda ska tjejerna komma hit och äta gott och göra sig i ordning. och imorgon kommer pappa och hunden och kanske Marianne också, så det gäller att det är fint tills dom kommer med :) 
så det gäller att sätta fart nu, ska äta frukost och ta en promenad. 

ha en bra helg,  kommer troligen bilder senare i helgen. pusshejdå





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?