vecka 2

nu är jag inne på vecka två på praktiken och jag är sjukt trött. usch, min fritid kommer finns inte riktigt och min kärlek hinner jag knappt se, speciellt nu när det är stockholmsvecka, vi ses typ 5min på morgonen och typ en timme på kvällen .. så sjukt trist! men men smällar man får ta, på fredag blir det mys till tusen, tar igen veckan, haha!

nog om de. idag var det lite barn på förskolan och det var lugnt och skönt. har spelat spel och lagt pussel hela dagen typ :) sen efter praktiken, sprang jag av bussen snabbt upp och tar snabbt tvättpåsarna och snubblar iväg till tvättstugan, eftersom jag trodde vi bpkat den från fyra till nio och jag kom hem halv fem (och enligt våran tvättstuga kan man ta bokad tid om ingen kommit efter 15min).. sprang jag iväg med förbanat tung tvätt och typ slänger mig in i tvättstugan och dubbel checkar att vi bokat, då ser jag att Anton bokat från 18 ... smått galen blev jag, men tiden innan fanns ledig iaf, tack och lov!

igår var det fotbollsträning,. så jobbigt! och i hallen finns de typ ingen ventilation så det är som en bastu, puh! men i alla fall, fick förbannat ont i mina benhinnor igen och plus ett knä på benet så jag trodde jag skulle spy, så idag har jag gått som en kärring .. skulle behöva rulator!

jag vete tusan om innehållet är något att hänga i julgran, men det var min dag :)


Elin

sv; Jaa, självklart ska du komma och hälsa på mig snart! Jag ser fram emot att få visa dig runt och hitta på massa skoj :) Jag ska försöka lägga ut bilder på mitt rum snart, även om det inte är så jättemöblerat, hihi ;) PUSS!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?