söndag, och helgen är slut för denna gång.

ja som ni kunde läsa igår så hade vi pojkarna i helgen. väldigt lugn helg, gjorde ingenting speciellt. var mest hemma, eller vi var tusan hemma hela helgen, det var så trist väder och kallt så de blide så. blev filmmys och godis i soffan :)

idag söndag, hade vi Matilda på en fika, sen åkte vi och mötte mamma i sala och sa hejdå till pojkarna :) så nu är det ganska lugnt här hemma igen, skönt :) sitter nu och kollar på "vem kan slå filip och fredrik" ska snart göra mig redo för sängen, dags för andra veckan praktik imorgon. jag hoppas veckan går fort, vill ha lördag, för då blir det STOCKHOLM med familjen Stenhag! ser verkligen fram emot de, kommer bli mys:) 


nej nu ska jag dricka de nya tet som jag köpte idag, pusshejdå!


Elin

JAG SAKNAR DIG!!!!!!!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?