praktik, dag 1

ja som sagt var det första dagen på praktiken idag, var så trött i morse, ville inte riktigt somna igår men men. imorgon blir det värre! men dagen idag gick bra, det var kul att komma tillbaka och träffa barnen, nya som gamla och fröknarna såklart, jag trivs! men man blir lätt trött i huvudet, ovan att hålla på en hel dag, är ju van med skolans tider, haha fyfan vad bortskämd man är med de! jaja, slutade kring fyra idag, blev att man åkte hem och gjorde mat nästan på en gång och snart ska jag iväg och träna fotboll, kommer väl hem runt halv tio och då är det sängen på en gång, ska upp 05.00 imorgon , jag säger bara BLÄ! hade lyx idag som åkte bil men imorgon blir det buss, och då måste man upp innan de ena är ljust... men slutar i alla fall tidigare, slutar halv två så det är skönt!! :)

jag vete tusan hur jag kommer klara av träningen ikväll, har sjukt träningsvärk. tränat tre dagar i rad och det KÄNNS. men samtidigt lite skönt för då tar man i alla fall i och musklerna byggs, haha! 

nej pallar inte mer dator nu, så trött! men nu är ni lite uppdaterade i alla fall. pusshejdå!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?