ojdå!

förlåt mig för min sega uppdatering, har fått "klagomål" att jag inte skrivit på ett tag så det var väl dags att skriva ett inlägg. 

jag har fortfarande praktik och det rullar på, lite smått trött men det funkar! jag och Ida, klarade inte våran gemensamma tenta men fick komplitera och vi är verkligen nöjda med de speciellt när det var så tuffa tag på tentan :) i helgen var vi i Stockholm med familjen Stenhag + Micke och det var verkligen trevligt, god mat, magdans och trevligt sällskap och självklart shopping :) tack för helgen!


nej har inget mer vettigt och skriva, detta får duga tills vidare!

men kan bjuda på lite bilder från helgen :)

(bästa bilden ever!)

avslutar med en bild på en väldigt fin vän <3  


matilda

å du är bäst!! så himla glad att du finns! <3



URL: http://yournewbff.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?