ja, jag kunde ..

..ju ha legat kvar hela dagen i sängen om jag visste att föreläsningar idag var helt värdelös ... läraren trodde vi var förskolebarn och pratade så långsamt och så jävla pedagogiskt så man mådde illa, ibland kunde man även tro att man var i kyrkan och hon predikade ja ni förstår själv hur tråkigt det var! hade gärna valt sängen i de läget. 

när hon väl slutade var det dags att snacka lite kring frågor hon hade, inge kul de heller men man överlevde eftersom det var med gruppen. efter skolan blev det träning med mina grils, ganska tråkigt pass men de gav i alla fall nått känner jag i vissa kroppsdelar må jag säga .. :) efter träningen blev de middag framför tv och ett "andra avenyn" avsnitt :) sen sista avsnittet av "mannen under trappan" (har ni inte sett den, SE den men obs, försvinner från svtplay imorgon 4/11 så skynda skynda!) hm. och nu sitter jag här och skriver och samtidigt kollar när Anton spelar fifa, inväntar ett nytt avsnitt av "andra avenyn"! 

förresten min ögoninflammation vekar bli bättre och bättre, känner bara av lite på månarna. så det är riktigt nice, så imorgon blir det förhoppningsvis träning halv tolv och sen jobb, och på kvällen kanske myskväll med tjejerna :) 


bilder från helger kommer snart. (Nikita läser du detta, maila över bilderna) ;) 
pusshejdå!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?