inget vanlgit liv. praktik dag två.

ja kl närmar sig 0600 och snart dags att dra sig, det mest deprimerande är att ljuset inte ens nått världen, inte denna del i alla fall! man vill ju nästan börja gråta för de är så jobbigt,. idag blir det en kort dag, tack för de! men anton slutar inför ens fem och man ser knappt varann under praktiken, visst det har gått en dag men men. ikväll ska jag lägga mig tidigt, jag ska försöka att inte sova när jag kommer hem halv två, för då kommer jag inte somna tidigt. 

jag har inget vardagsliv känns de som och det är detta jag ska jobba med senare, hur kommer de gå? nej nu ska jag väcka älskling och sen pussa han hejdå. 



(innehålls löst inlägg)


matilda

stackare! jag vet precis hur det känns. du får trösta dig med att det blir lite bättre efter någon vecka när man börjat vänja sig. kom hit någon kväll om du orkar så ska jag mata dig med bullar och te (: puss tuss!



URL: http://yournewbff.blogg.se/


ida

Det kommer blir annorlunda sen när du verkligen jobbar som lärare och inte som student.. För då har man tid över att göra annat men nu finns alltid den där exa 3 i bakhuvudet som spökar :P



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?