GAAAH!

morgonen var tung och jag var något trött. men tyckte ändå att jag hade god tid på mig att cykla till bussen, men när jag väl kom ner till coop extra, kom givetvis bussen och de var bara att vänta på grönt ljus och tok cykla till stationen, men inte heller där hann jag. fan säger jag bara. ringde snabbt Anton och han kom som räddande ängel och skjutsade mig till praktiken, tack igen älskling :) när jag senare på eftermiddagen slutade, skulle jag ta bussen hem och då också köpa busskort, men då funkar inte kortläsaren på bussen och min mobil är så jävla konstig, så det tog också tid att få iväg en jävla sms-biljett.. så det är inte riktigt min dag idag! tycker mer synd om min älskade som  fick ta emot skit när man väl kom hem, å blir så arg på mig! FÖRLÅT! min Anton är verkligen den bästa <3


det var min dag. (jag har stora fel på mobilen, för er som försöker nå mig via den :) )
PUSSHEJDÅ!


matilda

sv. jag har passerkort till solariet nu så du kan följa med anytime! bara att ropa! (: jag saknar dig med raring.



URL: http://yournewbff.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?