fram och tillbaka fredag.

idag har vi verkligen åkt fram och tillbaka mellan erikslund och hälla , jag har letat som en tok efter nya löparskor, dels för att jag vill ha nya för mina andra är små och dels för att vi ska ha löpning innan varje fotbollsträning, som för övrigt börjar imorgon, YEY! :) efter att ha kollat varenda sport butik på hälla och erikslund och efter en god lunch på pizza hut, tog vi den allra sista sport butiken på hälla och där fanns dom, helt otroligt. haha. de liksom stod patricia på dom! :) jag är super nöjd, eller de kanske jag ska säga efter morgon dagen då jag testat dom på riktigt menmen. 

och idag är det fredag igen, det går så himlans fort. nu på efter middagen/kvällen kanske de blir en tur till rocklunda och testa skorna redan idag, vet inte om jag kan vänta tills imorgon. ja vi får se helt enkelt. ikväll blir det såklart idol!

vad gör ni i helgen?
pusshejdå!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?