6 veckor.

skola igen och svinkallt ute! har snöat hela dagen, men ligger dock inte kvar, trist! ja skola som sagt, och vi hade samma föreläsare idag som i tisdags.. jag lyssnade inte ett dugg på vad tanten sa. vi körde hänga gubbe i stället, mycket roligare! på måndag sätter praktiken igång igen, i hela 6 veckor ska vi vara ute och leka med barnen och göra tramsiga uppgifter men det är ok. i alla fall en vettig uppgift denna gång. så vi slipper skolan ett tag framåt, är väl tillbaka i skolan nästa år, eller ska dit en gång på något seminarium men de enda detta år :P
efter skolan idag tog jag tag i fars dag presenten, drog till ica och hittade lite och la de på lådan med en fin lapp, hoppas de hinner komma till söndag! annars har jag inte gjort mycket, som vanligt.. haha. 

nu ska jag göra mig en kopp te och invänta "halv åtta hos mig"!
pusshejdå!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?