myslördag

då var det lördag och helg igen, skönt med lite ledig och att man fick sova lite längre :P
låg länge i sängen och myste, kollade på tv och glodde lite på internet. sen tog jag tag i hemmet och plockade bort lite tvätt och dyligt. och sen tog jag mig ut på en promenad för att i slutet av den handla på haga inför mitt lilla bak. blev lite julgodis som jag ska bjuda på, på fredag då de är min sista dag på praktiken för denna gång! och på torsdag ser de ut som att de blir ännu mer julgodis bak med brudarna :) mysigt! och då blir det även klappbyte, iih nyfiken! 

min kväll kommer bli ensam och lugn. Anton ska iväg och träffa gamla kompisar, och just nu spelar han och Toffe fifa innan de ska dra vidare. men min älskling har laddat hem film till mig och jag köpt chips, så min kväll kommer inte bli så dålig :) 
imorgon söndag ska jag jobba, och jag ser inte fram emot de. blä men har sagt att jag kan jobba så då är de väl bara att ta sig dit, är ju inte hela dagen och glad är jag för de, haha! 


nu ska jag glo vidare på nätet. 
ps. jag och Ida klarade tentan som vi kompletterade , så himla skönt att bli av med den, bra jobbat tjejen! <3
pusshejdå!


Ida

Bra jobbat själv gumman <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?