kärlek kärlek

detta inlägg är till min älskade.

idag var det 6år sedan vi träffades på tågstationen här i Västerås, kommer aldrig glömma den dagen. var så nervös så jag trodde jag skulle svimma kommer heller inte glömma att du gick för mig , men det var inget konstigt eftersom vi bara hade sett kort på varann .. haha stämningen var speciell men det slutade väldigt fint. jag måste säga att det var kärlek vid första ögonkastet , du är det finaste jag har och betyder otroligt mycket för mig!
vi har motgångar ibland men vi löser de tillsammans och går vidare, utan bråk finns ingen kärlek man måste få bråka ibland de hör liksom till :)

JAG ÄLSKAR DIG


(jag vet att jag ser ut som en djävul med röda ögon, men blixt ni vet ;)


Anonym

Grattis på 6års-dagen gullungar!



URL:


nikita



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?